.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه دومین شهردار شهر تازه تاسیس "پول"

شمال نیوز: درحالی دومین حکم شهردار شهر تازه تاسیس "پول" از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر صادر شد که این شهر از بسیاری کمبودها رنج می برند و تنها نامش بر روز کاغذ شهر شده است.

 جلسه معارفه شهردار جدید شهر پول شهرستان نوشهر شامگاه دوشنبه برگزار شد و قربانعلی خزایی پول به عنوان دومین شهردار این شهر تازه تاسیس معرفی شد و از زحمات اسدالله زالپولی شهردار قبلی آن تقدیر شد.

امام جمعه کجور در این آیین با اشاره به جدید التاسیس بودن شهر پول گفت: این شهر نیازمند مدیران میدانی و چکمه پوش است نه آنکه مدیر فقط پشت میز خود بنشیند.

حجت الاسلام یزدان جهاندار لاشکی افزود: شهر پول تا شهر شدن فاصله فراوانی دارد و این شهر تنها نامش بر روی کاغذ مانده است.

وی با بیان اینکه اکثریت شهروندان شهر پول دارای مشاغل دامداری و کشاورزی هستند خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل شهر پول عدم دریافت عوارض بشمار می رود که در این خصوص با بسیاری از شهرها که از بابت عوارض درآمد کسب می کنند قابل مقایسه نیست.

فرماندار نوشهر نیز در آیین تودیع و معارفه شهردار شهر پول گفت: توجه به مناطق محروم از ویژگی های شاخص انقلاب اسلامی است و بواسطه نظام مردم سالاری دینی در کشور شاهد حضور موثر و تاثیر گذار و تصمیم ساز آحاد مردم از پایین ترین سطوح شوراهای شهر و روستا تا بالاترین سطوح انتخابات خبرگان رهبری هستیم.

محمدعلی قمی اویلی با اشاره به محرومیت بخش کجور اظهار داشت: اگرچه کجور امروز در هیچ موضوع توسعه ای و عمرانی قابل قیاس با 30 سال گذشته نیست اما عمق محرومیت چندان است که هنوز عنوان محرومیت از بخش کجور رفع نشده است.

وی با قدردانی از تلاش همه مسئولان که از گذشته برای تاسیس دو شهر پول و کجور در بخش کجور تلاش کردند عنوان داشت: نباید شهرهای پول و کجور فقط در نام بماند بلکه نیازمند واقعی توسعه و ایجاد زیرساخت های شهری است.

فرماندار نوشهر در ادامه بزرگترین آفت هر منطقه را اختلاف برشمرد و گفت: رمز موفقیت در ایجاد تعامل، وحدت و برابری همه ظرفیت های بخش کجور در جهت رفع مشکلات این بخش است.

در این آیین حکم انتصاب شهردار شهر پول که از سوی ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران صادر شده بود به قربانعلی خزائی پول ابلاغ شد.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.